Bijna zover - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Aline - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Dalfsen, Nederland van Aline - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Aline

Blijf op de hoogte en volg Aline

27 December 2012 | Nederland, Dalfsen

Het is bijna weer zover... De koffer is gepakt, en alleen al de koffer met de cadeautjes wegen samen al ruim 10 kilo, dus qua kleding wordt het even kritisch inpakken.
De eerste 2 nachten hotel via het reisbureau geregeld, net als de vlucht. Wel zo prettig, zeker omdat ik net heb gezien dat de vlucht nóg een paar uur later vertrekt dan oorspronkelijk de planning was. Ik kan dus uitslapen, maar het wordt wel nachtwerk voor je een keertje op Cuba bent geland. Dan is het wel heel relaxed om met een touroperator in een bus gezet te worden en voor je hotel er weer uit gezet.

Daarna Trinidad.... Oud&Nieuw vieren met Zuleny en haar familie. Ben heel erg van plan om een echte nieuwjaarsduik te gaan doen op Playa Ancón! De Caribische zee is toch een stuk aangenamer dan de Noordzee....Ik heb er zelfs een bijpassend hoofddeksel voor :-)
En daarna ga ik ongetwijfeld nog een paar plaatsen zien....nog geen vaste plannen.
Cuba is volgens mij gewoon het enige land waar ik zó op de bonnevooi heen durf!

Voor het eerst via een internetsite (Cuba-Junky) wel voor de laatste 3 dagen in Holguín een casa particular gereserveerd. Volgens de recenties kan het óf meevallen (supergoed geregeld), óf tegenvallen (ze dumpen je gewoon in een ander huis omdat ze overboekt zijn). Ik ga het wel zien. Ik hoef vast niet in het park te slapen tussen de zwerfhondjes.

Ik wens een ieder die dit leest alvast een heel goed jaarwisseling, en een gelukkig en gezond 2013 met al je dierbaren.

  • 27 December 2012 - 21:49

    Gea Schonewille:

    Hee Aline, wat leuk dat je weer die kant opgaat! Een heel goed Oud en Nieuw gewenst en een hele fijne tijd!

  • 29 December 2012 - 20:39

    Lieke:

    Ik ga je weer volgen! Heel veel plezier!! En een goede jaarwisseling gewenst.

  • 02 Januari 2013 - 12:25

    Petra:

    Hoi Aline,vanuit de Baarsmastraat wens ik je een hele goed, gelukkig en gezond 2013. Een hele fijne vakantie en ook ik blijf je volgen. lieve groet petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dalfsen

Aline

In januari 2012 met StudyTravel voor het eerst naar Cuba geweest. Ik wist van het land niet meer dan Rum, Salsa en Sigaren. Maar het eiland blijkt veel te bevatten dan alleen dat. Het resultaat is dat ik inmiddels ernstig besmet ben geraakt met de Cubanitis. Dat is denk ik wel te lezen in de reisverslagen :-) En nu toch maar eens een uitstapje naar een ander, uiteraard spaanstalig, land. Argentinië dus. Oh, en een keertje Venezuela in 2015, nét voor de verkiezingen en de chaos waarin het land daarna verzeild raakte. Inmiddels, anno 2018, ga ik voor de 11e keer naar Cuba.

Actief sinds 30 Dec. 2011
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 40252

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2015 - 30 Oktober 2015

Isla Margarita

18 April 2015 - 04 Mei 2015

Cuba!

15 November 2014 - 03 December 2014

Trinidad de Cuba

23 April 2014 - 14 Mei 2014

Cubaaaaa

23 Oktober 2013 - 10 November 2013

Buenos Aires

11 Mei 2013 - 26 Mei 2013

Enamorada de Cuba

29 December 2012 - 19 Januari 2013

Recuerdos de Cuba

27 Juni 2012 - 19 Juli 2012

Sueños de Cuba

08 Januari 2012 - 29 Januari 2012

Pensamientos de Cuba

Landen bezocht: